piątek, 6 czerwca 2014

PUF, PUFA, PUFKA :D

i stało się :)
wykonałam metamorfozę pierwszej pufy :)
z samego rana udałam się do second hand'u w poszukiwaniu jakiegoś
materiału w kolorach niebieski lub turkus...
cos jasnego generalnie, ponieważ ściany mam beż + kawa z mlekiem, 
kanapa jest ciemno-brązowa więc stwierdziłam, że wszystkie dodatki
będą w kolorze turkusu/niebieskiego :)

Zobaczcie jak wyglądały pufy pierwotnie:
ciemna zieleń w jakieś znaczki złote... totalnie nie-pa-su-ją-ce do całokształtu pokoju...


Już jakiś czas temu mnie koliły w oczy te pufy i zastosowałam metodę kreatywnego mózgu
 i..... ze starej koszulki odcięłam rękawy i dekolt, wzięłam beżową poszewkę na jaśka
i ubrałam w to moje pufy. 
look:





a teraz nowy image puf, krok po kroku :D
POTRZEBNE MATERIAŁY DO METAMORFOZY:
# materiał ( w moim przypadku była to pasiasta poszwa na kołdrę)
# nożyczki
# śrubokręt: krzyżakowy i płaski
# zszywacz stolarski + zszywki
# młotek (czasem trzeba było poprawić zszywki ;))
# filcowe podkładki na nóżki
# dużo uśmiechu :D



1- otworzyłam pufę i zdemontowałam pasek łączący wieko z pufą 
(był zamontowany na mega druty, ale za pomocą śrubokręta płaskiego się udało)

2- śrubokrętem krzyżakowym odkręciłam śruby mocujące zawias wieka

3- przymiarka materiału (czy dobrze wycięty, by można było zrobić zakładki z materiału)

4- przypinanie materiału za pomocą zszywacza stolarskiego (uff ile się namęczyłam z tym zszywaczem- póki co mam zwykły taki plastikowy i za każdym zszyciem wydawał takie dźwięki jakby miał się rozpaść- ale udało się)

5-  łączenie materiału na rogach pufy ( zrobiłam zakładki takie jak robi się przy pakowaniu prezentów)

6- to samo zastosowałam w wieku pufy (zanim przystąpiłam do wieka, odcięłam guziczek, który zdobił środek wieka) następnie pozostało zamontowanie wieka do pufy...

7- ostatki- oczywiście filcowe podkładki...

8- ...które mocuję na każdej nóżce pufy- wiecie jak to jest jak znajduje się na panelach rysy...

THE END :)
 A końcowy efekt całej pufy wygląda tak:


mam nadzieję, że podoba się Wam moja pufa po metamorfozie :)
zabieram się za drugą ;)

słonecznego dnia dla wszystkich życzę ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz