czwartek, 5 czerwca 2014

wózek dla Patrysi

hey, w międzyczasie chciałam pokazać wam co stworzyłam 4 miesiące temu :)
siostrze mojego ukochanego urodziła się córeczka, i w ramach odwiedzin postanowiłam zrobić prezent od nas :)

Do wykonania wózeczka (których pełno można znaleźć w internecie za bagatella mnóstwo kasy) potrzebowałam:
* opakowania pieluch dla dzieci typu pampers
* śliniaczek
* kremik dla bobasów
* mydełko dla bobasów
* wstążka
* zabaweczka z możliwością zaczepienia na prawdziwym wózku
* celofan (jeden arkusz 100x100 wystarczył)
* krepina (ok 100cm)
* kartka bloku technicznego
* pisaki
* klej silikonowy (do klejenia na ciepło)
* gumki recepturki
* tekturkę

cały kursik robienia wózeczka możecie znaleźć tutaj: kurs na wózeczek z pieluszek

a poniżej przedstawiam wam efekt moich wysiłków :) mam nadzieję, że spodoba się wam tak jak podobał się całej rodzinie :)




pozdrawiam was cieplutko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz