czwartek, 19 czerwca 2014

zeszyt zeszycik dla Gosi :)

Z racji tego, że Gosia została szkoleniowcem, 
z czego jestem baaaaaardzo dumna, 
postanowiłam zrobić jej mały prezent :)
w mojej głowie zrodził się pomysł zeszytu/notesu w 3D...


jak to zrobiłam?
do wykonania zeszytu 3d potrzebowałam:
# zeszyt w kratkę na spirali
# figurka konia (zabawki- figurka musi być gumowa, pusta w środku)
# naklejki
# teczka z folii 
# pistolet i klej do klejenia na ciepło
# kartki papieru kolorowego
# guziki i cekiny
# karteczki samoprzylepne
# spinacze kolorowe
# filc
# igła z nitką
# kartka samoprzylepna
# ścinki filcu

a teraz krok po kroku:
1. okładkę zeszytu okleiłam kartką samoprzylepną z papierów kolorowych przylepnych

2. na okładce na dole w jednym ciągu napisałam słowo "KOŃ" w kilku językach

3. następnie przyklejenie kawałków kolorowych kartek 

4. klejem do klejenia na ciepło poprzyklejałam guziki i cekiny na okładce zeszytu

5. kuc.... kucyka a raczej gumowego konika potraktowałam nożyczkami, wycinając jeden cały profil konika, po czym klejem na ciepło przykleiłam na okładkę

6. teraz pora na naklejki (naklejki kupione kiedyś hurtem w sklepie po 2zł)- cyferki i motylki pszczółki i biedronki

7. na samej górze nakleiłam kartkę z napisem: "Notes szkoleniowca jeździectwa 2014", na rogach karteczki przykleiłam pociętą na 4 części okrągłą podkładkę filcową (do krzeseł)

8. na wewnętrznej stronie okładki poprzyklejałam karteczki samoprzylepne: żółte w całości, zielone poprzecinałam na pół- czerwone znaczniki

9. klejem na ciepło przykleiłam pasek tekturki, na którym przyczepiłam moje spinaczowe znaczniki- czyli spinacze kolorowe z naszytymi kawałkami filcu :)

Na stronie pierwszej widnieje cytat mojego ulubionego: Brian'a Tracy:

 "Jeśli znajdziesz pracę, która daje Ci możliwość wykazania się wrodzonymi talentami, to w ciągu dwóch lat poczynisz większe postępy, niż na innej posadzie przez dziesięć lat."
Brian Tracy 

plus krótka notka ode mnie i gotowe :) całość włożyłam w kopertę z folii na dokumenty i dorzuciłam długopis, który troszkę zmieniłam 
(wkładając w rurkę kartkę w kratkę pomalowaną w kolorowe paski- 
od razu to inaczej wygląda)
i TA-DAM sami zobaczcie:









i tak.... kuc kuca kucem ;P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz